BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kawan ♥

Tuesday, June 7, 2011

6.6.2011

fuyooo'gila laa sumpah truma .

bayangkan laa org terencat nabsu diya .
pehh , kalah org normal .
hhhhaha , siap-2 nak pegi ts dengan kak ayu and kakbella
dahh siap tu turun la pegi seberang tunggu bass .
then ada sorang lelaki terencatt . taktahu laa aku .
mula-2 diya jalan sebelah aku then diya usyaa aku punye ***** 
aku ingat diya usyaa jalan ke apa ke . 
sekali kak bella dengan kak ayu punn diya ussyaa .
aku dahh takutt dahh '.
eerr'takboleh blaa tu diya bukak baju and selua diya , 
aku dah tutup mata . cuakkk sialll ! 
aku duduk belakang mamat ntahh aku takkenal pula siapa .
hahah'then nasib org tu tolong diya kate jangan-2 .
then bapukk ni ckp dekat kitaorg lelaki terencat ni
takbolehh tgk cucuktubuh perempuan .
woo'gilalaa diya keja kitaorg kott .
then nasib bass sampai cepat-2 kitaorg lari .
hmm,then sampai ts makan dulu , shopping-2 then balikkk -,-
penat tunggu bass'semua bass pakai kadd ohh . 
then dah dpt bass naik je laa ' semua org kena marah dengan kakbella
termasuklaa aku sekali -,-
tergamam aku tiba-2 je ssb diya dh panass kan biasa laa tu .
then turun bass depan mines sempat lagi pegi jalan-2 mines sementara tunggu abg amek.
hmm, then dahh jalan-2 abg sampai .
dah nk sampai ruma dahh ni ,
org terencatt tu nampak kitaorg pehh cuakk siyottt.
nasib abg ada 'then kak bella dengan kakayu cerita dekat abg 
abg muka dahh marahh .
balik tu abg tanye aku mana org terencat tu aku punn tunjuk je laaa . 
abg aku kelua kete pegi keja diya sampai taman seri timahh -,-
pehh ' abg kata org dah bagi greenligth dekat diya suruh pukulorg tu .

hahaha :D
i love my bro 


0 comments: